ДОБАР ДЕН, НА ТЕЛЕФОН Е (име и презиме на референт) . СЕ ЈАВУВАМ ОД АМСМ-ВЕЛЕС. ДАЛИ РАЗГОВАРАМ СО (име на клиент)

Ако е ДА, продолжи со разговор
Ако е НЕ, затвори разговор со ИЗВИНЕТЕ, ДАЛИ Е ОВА ВАШ ТЕЛЕФОНСКИ БРОЈ (мобилен) ? Внеси во Excel документот ако бројот е погрешен.

Ако е ДА, продолжи со разговор

Ако НЕ, тогаш затвори разговор со ИЗВИНЕТЕ, ДАЛИ БИ МОЖЕЛЕ ДА ВЕ ПОБАРАМЕ ПОВТОРНО УТРЕ?
(Евидентирај во Excel и побарај го клиентот повторно)

ПРВО ДА ВИ СЕ ЗАБЛАГОДАРАМ ШТО СТЕ НАШ КЛИЕНТ. СЕ ЈАВУВАМ ДА ВЕ ИНФОРМИРАМ ДЕКА НА (датум) ИСТЕКУВА РЕГИСТРАЦИЈАТА НА ВАШЕТО ВОЗИЛО (марка) СО (регистарски таблички)

Ако ДА, продолжи со следно прашање бр.3

Ако ДА, продолжи со следно прашање бр.4

Ако НЕ, продолжи со прашање бр. 5
Ако НЕ ЗНАМ, продолжи со прашање бр.6

Ако ДА, продолжи со прашање бр. 7

Ако НЕ, продолжи со следно прашање бр. 5
Ако НЕ ЗНАМ, продолжи со прашање бр.6

БИ САКАЛЕ ДА ВЕ ИНФОРМИРАМЕ ДЕКА СО КОМПЛЕТ РЕГИСТРАЦИЈА (ТЕХНИЧКИ ПРЕГЛЕД И ПОЛИСА ЗА АО) ДОБИВАТЕ ПОДАРОК И ПЛУС ГРАТИС ПОЛИСА ЗА ЖИВОТНО ОСИГУРУВАЊЕ ЗА ПЕРИОД ОД ЕДНА ГОДИНА.

Провери дали клиентот има членство, ако има, продолжи со прашање бр.7

Ако клиентот нема членство, продолжи со прашање бр.9 
(ПРОВЕРИ ЦЕНА ВО АПЛИКАЦИЈА ЗА ЧЛЕНСТВО И ПОНУДИ ЕВРОПА ПРЕМИУМ АКО Е КЛАСИК ЧЛЕН) (ИНФОРМИРАЈ ГО КЛИЕНТОТ ДЕКА ЗА 30 ДЕНА ГО ГУБИ ПРАВОТО НА БЕСПЛАТНИ УСЛУГИ И ЛОЈАЛТИ ПРОГРАМАТА, ПОПУСТ).

Ако ДА, продолжи со ЗАТВОРАЊЕ НА РАЗГОВОР

Ако НЕ, продолжи со прашање бр.8

НАПРАВИ ПРОДАЖЕН РАЗГОВОР

Ако ДА, продолжи со ЗАТВОРАЊЕ НА РАЗГОВОР

Ако НЕ / НЕ ЗНАМ , продолжи со прашање бр.10

ЗАТВОРАЊЕ НА РАЗГОВОР

Во формат 3897ххххххх