ДОБАР ДЕН, НА ТЕЛЕФОН Е (име и презиме на референт) . СЕ ЈАВУВАМ ОД АМСМ-ВЕЛЕС. ДАЛИ РАЗГОВАРАМ СО (име на клиент)
Ако е ДА, продолжи со разговор
Ако е НЕ, затвори разговор со ИЗВИНЕТЕ, ДАЛИ Е ОВА ВАШ ТЕЛЕФОНСКИ БРОЈ (мобилен) ? Внеси во Excel документот ако бројот е погрешен.
1. ДАЛИ ИМАТЕ МАЛКУ ВРЕМЕ ДА ПОРАЗГОВАРАМЕ?
Да
Не
Ако е ДА, продолжи со разговор
Ако НЕ, тогаш затвори разговор со ИЗВИНЕТЕ, ДАЛИ БИ МОЖЕЛЕ ДА ВЕ ПОБАРАМЕ ПОВТОРНО УТРЕ?
(Евидентирај во Excel и побарај го клиентот повторно)
ПРВО ДА ВИ СЕ ЗАБЛАГОДАРАМ ШТО СТЕ НАШ КЛИЕНТ. СЕ ЈАВУВАМ ДА ВЕ ИНФОРМИРАМ ДЕКА НА (датум) ИСТЕКУВА РЕГИСТРАЦИЈАТА НА ВАШЕТО ВОЗИЛО (марка) СО (регистарски таблички)
2. ДАЛИ СЕ УШТЕ ГО ПОСЕДУВАТЕ ОВА ВОЗИЛО?
Да
Не
Ако ДА, продолжи со следно прашање бр.3
Ако НЕ, продолжи со ДАЛИ ИМАТЕ ДРУГО ВОЗИЛО? КАДЕ Е РЕГИСТРИРАНО? КОГА ИСТЕКУВА РЕГИСТРАЦИЈАТА? По обезбедување на овие податоци ЗАТВОРИ РАГОВОР со: ВИ БЛАГОДАРАМ МНОГУ, ВИ ПОСАКУВАМ УБАВ ДЕН!
3. ДАЛИ ДА ВЕ ОЧЕКУВАМЕ ЗА РЕГИСТРАЦИЈА НА ВАШЕТО ВОЗИЛО?
Да
Не
Не знам, ќе видам
Ако ДА, продолжи со следно прашање бр.4
Ако НЕ, продолжи со прашање бр. 5
Ако НЕ ЗНАМ, продолжи со прашање бр.6
4. ДАЛИ ПЛАНИРАТЕ ДА НАПРАВИТЕ ЦЕЛОСНА РЕГИСТРАЦИЈА СО ПОЛИСА ЗА АВТООДГОВОРНОСТ, ЗАТОА ШТО МОЖЕ ВЕДНАШ ДА ЈА РЕЗЕРВИРАМЕ ЗА ВАС СО ШТО БИ ГО СКРАТИЛЕ ВРЕМЕТО НА ЧЕКАЊЕ КОГА ЌЕ ДОЈДЕТЕ. ПРИТОА САКАМЕ ДА ВЕ ИНФОРМИРАМЕ ДЕКА СО КОМПЛЕТ РЕГИСТРАЦИЈА (ТЕХНИЧКИ ПРЕГЛЕД И ПОЛИСА ЗА АО) ДОБИВАТЕ ПОДАРОК И ПЛУС ГРАТИС ПОЛИСА ЗА ЖИВОТНО ОСИГУРУВАЊЕ ЗА ПЕРИОД ОД ЕДНА ГОДИНА. ДАЛИ ДА НАПРАВИМЕ РЕЗЕРВАЦИЈА НА ПОЛИСА ЗА АО?
Да, сакам со АО
Не, ќе ја земам од друго место
Не знам
Ако ДА, продолжи со прашање бр. 7
Ако НЕ, продолжи со следно прашање бр. 5
Ако НЕ ЗНАМ, продолжи со прашање бр.6
5. КОЈА Е ПРИЧИНАТА ЗОШТО НЕМА ДА ДОЈДЕТЕ? Потоа ЗАТВОРИ РАЗГОВОР со ВИ БЛАГОДАРАМ, ВИ ПОСАКУВАМ УБАВ ДЕН.
Цена
Незадоволство од услугата
Незадоволство од вработен
Подобра понуда на друго место
Не сакам да кажам
ОД КАДЕ НАЈЧЕСТО ЈА ЗЕМАТЕ ВАШАТА ПОЛИСА ЗА АО ? ЗОШТО БАШ ОД ТАМУ?
БИ САКАЛЕ ДА ВЕ ИНФОРМИРАМЕ ДЕКА СО КОМПЛЕТ РЕГИСТРАЦИЈА (ТЕХНИЧКИ ПРЕГЛЕД И ПОЛИСА ЗА АО) ДОБИВАТЕ ПОДАРОК И ПЛУС ГРАТИС ПОЛИСА ЗА ЖИВОТНО ОСИГУРУВАЊЕ ЗА ПЕРИОД ОД ЕДНА ГОДИНА.
6. ОД ШТО ЗАВИСИ ВАШАТА ОДЛУКА?
Од цената
Од подарокот
Од квалитетот на услугата
Не сакам да кажам / Не знам
КОМЕНТАРИ ВО ВРСКА СО ТОА КОЈА Е ПРИЧИНАТА ЗОШТО КЛИЕНТОТ НЕМА ДА ДОЈДЕ
Провери дали клиентот има членство, ако има, продолжи со прашање бр.7
Ако клиентот нема членство, продолжи со прашање бр.9
7. ДАЛИ ЌЕ ГО ОБНОВИТЕ ЧЛЕНСТВОТО?
(ПРОВЕРИ ЦЕНА ВО АПЛИКАЦИЈА ЗА ЧЛЕНСТВО И ПОНУДИ ЕВРОПА ПРЕМИУМ АКО Е КЛАСИК ЧЛЕН) (ИНФОРМИРАЈ ГО КЛИЕНТОТ ДЕКА ЗА 30 ДЕНА ГО ГУБИ ПРАВОТО НА БЕСПЛАТНИ УСЛУГИ И ЛОЈАЛТИ ПРОГРАМАТА, ПОПУСТ).
Да
Не
Ако ДА, продолжи со ЗАТВОРАЊЕ НА РАЗГОВОР
Ако НЕ, продолжи со прашање бр.8
8. КОЈА Е ПРИЧИНАТА ЗА НЕОБНОВУВАЊЕ НА ЧЛЕНСТВОТО?
Цена
Незадоволство од услуга
КОМЕНТАРИ ВО ВРСКА СО НЕОБНОВУВАЊЕ НА ЧЛЕНСТВОТО
9. ДАЛИ САКАТЕ ДА СТАНЕТЕ НАШ ЧЛЕН СО ШТО ДОБИВАТЕ.... (продолжи со продажен разговор)
НАПРАВИ ПРОДАЖЕН РАЗГОВОР
Да
Не
Не знам
Ако ДА, продолжи со ЗАТВОРАЊЕ НА РАЗГОВОР
Ако НЕ / НЕ ЗНАМ , продолжи со прашање бр.10
10. КОЈА Е ПРИЧИНАТА ШТО НЕ САКАТЕ ДА СТАНЕТЕ АМСМ ЧЛЕН?
Цена
Незадоволство од услуга
Друго
КОМЕНТАР/ПРИЧИНА ВО ВРСКА СО ТОА ЗОШТО КЛИЕНТОТ НЕ САКА ДА СТАНЕ АМСМ ЧЛЕН
ДАДЕНА ИНФОРМАЦИЈА НА КЛИЕНТ ЗА ЦЕНАТА ЗА ПОЛИСА ЗА АО
Да
Не
ДАДЕНА ИНФОРМАЦИЈА НА КЛИЕНТ ЗА ПРЕСМЕТКА НА ТЕХНИЧКИ ПРЕГЛЕД НА ВОЗИЛО
Да
Не
ЗАТВОРАЊЕ НА РАЗГОВОР
НАКРАТКО ДА ЗАКЛУЧИМЕ, СЕ ДОГОВОРИВМЕ ДА ДОЈДЕТЕ ЗА (штиклирај за што се согласил клиентот):
Регистрација на возило на (датум)
Полиса за АО која ќе ја резервираме за вас
Обнова на членска картичка
Нова членска картичка
Задолжително внеси телефонски број на клиент
Во формат 3897ххххххх
Задолжително внеси телефонски број на клиент
Испрати